=D

Heejju<3 jag hade tråkig så jag hittade den här Quizen/testet i nån blogg =)<3. Jag chatta me Nikki om olika saker haha (tjejsnack liksom) :P<3 aja men här e svaret :

Namn: Gursimran Kaur
Födelse år: 1995
Bor: Sollentuna
Familj: Mamma, pappa, & en syster
Gillar:  Alla =D<3 (nästan)
Favorit plats att äta på: Ingen ?
Gillar: hah, en frågetecken på mitt huvud nu, hahah
Bästakompis: Hade några förut men har tappat kontakt me dem :(
Känsla just nu: Sömnig
Varför: För jag vill sova, Daah, haha!
Favorit mat: Vet inte
Vad har du på dig nu: Jeans en och en svart linne
Vad för smink har du på dig nu: Nästan ingen.
Vad för smink brukar du ha: Lte rouge, eyeliner. Och när jag har inte tid så inget.
Har du druckit: Nopp
Är du stolt: Jag inte drukit så JA haha xD
Har du rökt: Nej haha :P
Har du rökt vattenpipa: samma svar 'nej' haha.
Har du snusat: Nej :/. 
Är någon kär i dig just nu: Jag vet inte. 
Vem: ?
Har du haft sex: Nej.
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej
Vem/Vilka: Ingen(?).
Är du olyckligt kär just nu: Neej =D 
Håller du vad du lovat: Aa det gör jag :).
Har du dåligt självförtroende: Ibland men inte alltid =).
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Nej, va fan xD. (fast kanske jag kan vara rätt sur på mitt liv)
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Aa haha =D
Saknar du någon just nu: Aa :)<3

/puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0