It is true - Erik Grönwall

It is true, när erik från idol 2009 sjöng den, jag dog för honom asso omg! SÅ SNYGG O SÅ JÄVVLA BRA RÖST!!! JAG ÄLSKAR HONOM <3 hahah fast jag älskar oxå Darin Zanyar från idol 2004, Darin älskar jag mest av alla asso MEST!! och ingen får ta honom hahah.

aja men här e en video där Erik sjunger haha !! asso hans blick Woww jag doog hahahahah XD !!<3<3<3

Videon där han sjöng på onsdag =)<3

OMG!!!!!!!!!!!!!

Minela o Nikki Gillar mest Rabih jag tycker in om honom så mycket men när jag hörde honom idag tyckte jag honom mycket mera om honom =D<33

här är en video på honom =D

Videon där han sjöng på onsdag =)<3


/puss<3

Kommentarer
Postat av: Nellis=D<3

OMG!!!!!! RABIIH!!!!!!!!!!!<3 HANS RÖÖÖST ÄR GJORT AV GUUUULD, OCH HANS BLIICK!!!! OMG!!!!!! hahahhahahah;););) Han e miiin=D lr nikitas, vi har inte bestämt hahah för asså de finns en till; EDDIE!!!!<3=D=D=D hahahahah;)

2009-10-03 @ 16:38:38
Postat av: simran

hahahahah, Ni får bestämma på Måndag då =D=D=D3<3 haha. For me it just Erik!!!

2009-10-03 @ 19:35:59
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0