nu är jag i husby =)<3

Hmm , ja då så nu är jag i husby, när jag vara nära lägenheten så det luktade bajs blää! jätte äckligt! haha :P
jag kommer alltid ihåg Raja när jag hör ordet bajs hahah!<3 han säger alltid 'Bajs, Bajs, Bajs' hahah jätte roligt, jävla pungråtta :D<3 xD. och idag i matsalen tjejerna gav mig namnet råtta -.- och asso inte bara jag alla hade olika namn haha Nikki var Hamster, Djur-Systrar vi e hahah<3, sen kom jag ihåg att Raja har namnet Pungråtta 'Råtta' jag ba' FAN -.-! haha men vem bryr sig =D.<3
haha men hursomhelst så tycker jag Raja e jätte irriterande mer än mohammed !! :O
ouff RAJA -.-, okej så nu får jag sluta prata om honom haha xD<3.

jag har inga bilder nu lr kanske några bilder på mitt andra konto (det är allas konto jag är inne i, hoppas ni förstår), men jag orkar ej logga in där :P.
just nu så chattar jag med Yozlem =D hah<3, jag har känt henne från 6;an, Bästa tjejen asso!<3<3 älskarej Yoz haha <33


Det här e mitt svettiga fot hahahah, asso när vi sprang i coper(?) tävlingen (idrott, det var förra månaden kanske) :P, asso omg Axel (vår idrott lärare) han sa inget han bara ba' vi ska springa idag -.-, fan re, jag sprang bara 5 varv (500 meter lr var det 400 meter :S)(G betyg), asso jag suger på att springa ! JAG SUGER - och det menar jag hahah!<3<3

/puss<3

Kommentarer
Postat av: Nellis=D<3

Hahah, 5 varv va 2000 m!!;) hahah=P

2009-10-03 @ 16:36:14
Postat av: simran

hahahah aahhha !!! XD

2009-10-03 @ 19:37:19
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0