One Tree Hill <33333333333!

Heejju, Whatz up people ? haha<3
Jag älskar One Tree Hill Bästa serien asso!!! hahaha, Fast den var Mycket bättre Förut men nu e det oxå bra :P<3<3
och jag älskar Chad Michael Murray där han e bara så HOOOOOT !! hahahah men det e ju sant he is hot ;).
Och Ugly Betty's nya säsong ska komma den här tisdag 13/10 hoppas det blir spännande!! hahah<3 och sen kommer Gossip Girls den tycker jag e oxå bra Jag tycker mest om Serena (jag har glömt hennes riktiga namn) haha :P<3

Mina Favo serier :P :
1. One Tree Hill.
2. Ugly Betty.
3. Gossip Girl.

en bild på OTH serien -


En bild på Ugly betty serien -


En Bild på Gossip Girl serien -


/puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0