Rolig dag idag =D

Heejju =D,
det var ett rolig dag idag tyckte jag haha, Vi hade ingen NO YEEI vi hade nytidsorienteringen istället, haha jag kunde nästan inget!!!, jag bah Amanda vad e svaret hahah :P , men jag kunde några frågor...
hursomhelst så gick jag hem o kom tbx till skolan för att hämta mina idrottskläder haha (jag bor nära), sen hann jag inte byta för vi hade redan börjat xD, vi spelade fotboll som vanligt ofc :P och JAG ÄGDE DÄR!!!... NOT hahah xD... sen vi slutade och vi satt uppe (svårt att förklara var, men ni som var där vet var) och vi pratade om vem som passar med vem o sånt haha men inget specielt :P...

Sen nu i orienteringen (kartaorien...) ska jag vara med Marvin hahahah skit roligt det kommer bli hahah!! fast jag ville vara med nazmee vi var tsm men sen ulla ba' man kan vara med personen i sin klass o så ala var upptagna så fick jag välja marvin och OM... OM marvin e inte smart o snabb HE'S DEAD MAN... DEAD hahahah!! :P

/puss<3 ( och det är några stav fel så jag orkar inte rätta till för jag vill kolla på despret houise wife's o Ugly betty e slut nu men nästa vecka välkommen till den haha xd =D<3<3)


Kommentarer
Postat av: ange

tur du bode nära s¨du kunde hämta gympakläderna

å orienteringen g¨r säkert bra de går nog bättre än vad de brukar göra för mig ialafall

2009-10-07 @ 14:22:23
Postat av: simran

hahah mm :P

2009-10-07 @ 14:45:29
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0