Va trött x)

jag orkar ej skriva lång inlägg... och sen ska jag göra NO läxan 100 ord om nån person -.- men hursomhelst.. Marvin o jag fick 40 minuter :P Jag o Marvin kom före alla tjejer i vår klass haha men yoella var långt före oss, hon o mohamed fick 22 lr 24 jag tror :P haha, och shit Ali o Diaco fick 20 minuter!!!, och nikki bah att hon o Cham fick 1 timme o 15 minuter hahahahahaha XD.
aja men jag ska lägga några bilder här så :)<3 :



mohamed springer :P

Marvin som jag var med x)

Marvin, youif, ulla (vår lärare) o sara/sarah :P

kartan som vi fick, det var ganska lätt! i akallaskolan var det svårt ..

Susana kollar konstigt xD, men sen skratta hon... x)


Nikki ofc :P.

nu några bilder från måndags:



det var en bild till men den gick inte att ladda up :P<3

/puss<3

Kommentarer
Postat av: :D

i akallaskolan du va med mig simran du söööög haha jag gjorde allt jobb

+ jag har tagit ditt "diplom" åt dig...

2009-10-10 @ 16:24:37
Postat av: simran

hahaha, tack då. vad kan jag göra om du ville vara me mig.

Ge min siplom te Cham sen säg te henne att ge mig.

2009-10-10 @ 17:45:09
URL: http://simraan.blogg.se/
Postat av: simran

Diplom*

2009-10-11 @ 13:07:58
URL: http://simraan.blogg.se/
Postat av: Ange

hade ni orientering de är jobbigt hehe sist jag hade de gick jag vilse så jag är rått värdelöss

Men du är nog duktig om inte annat så var de finna bilder

2009-10-12 @ 19:27:40
Postat av: simran

hahaha :P, men det går säkert bra för dig den här gången =)

2009-10-13 @ 18:48:51
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0