Bilder när jag var ute me nikki o minela i lördags<3

orkar nt skriva nåt men jag ska skriva snart (i nästa inlägg)
Bilderna e här :):


hihi min face blev konstig, det är bara nikki o nella som vet hur jag såg ut :P.<3

kollade på lite skor. (stinsen)
va finnnnn!<3

nikki provade den hära rosa skorn :P men de passa ej henne..




ojuste den här boken nikki har i handen har en histoira xD aja men asso det var två tjejer som kom fram till oss och sa hur gamla e ni? jag bah 13 nikki ba' förstog inget hahaha!! sen andra tjejen bah' har ni provat sjunga (jag tror hon sa de), haha först fattade jag inget! jag bah va? nikki sa oxå va? sen andra tjejen bah va? har ni inte, ni måste prova.. här ta dem här och kolla (och mer snack) vi bah okej... xD hahaha vi Fatta NOLL och nikki fattade inget, jag fattade ändå lite men nikki haha xD (ändå nikki e MVG barn ;)<3), det är nån kyrkans bok, o lära sig sjunga o veta mer om gud (kristna grejer o sånt)..

och nu e det en historia som jag har gjort xP...
det var tre tjejer som var vänner, gräset var grön o det var ljust ute =)... men!!!.......

en av tjejerna förstörde för oss! hon trampade över oss och gröna gräset var borta o det blev mörkare... SLUT hahaha ingen lycklig slut men ändå xD
<3

/puss<3 xD<3

Kommentarer
Postat av: siham

haha aa man stavar mitt namn så:p



2009-09-28 @ 19:42:23
Postat av: Nellis=D<3

Häällöö!!! ta bort alla biilder på miig, ser ut som en fuuckiing ja vet inte vad!!=P hha

2009-09-28 @ 21:28:42
Postat av: simran

haha okej :P.

Hallo neej du ser nt ful ut! haha :P

2009-09-29 @ 09:16:45
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0