Heejju (jag har copyright på 'heejju' haha xD)<3

Heejju, hur mår ni ?<3
jag mår bra som vanligt :P haha. Vi hade matte prov idag :/, det gick sådär... hoppas det går bra !!
aja men här e några bilder ( jag brukar ej orka skriva nåt så laddar jag bara bilder :P)

Seymac(?) (vår matte lärare som var vår idrott lärare för en dag) :P, marvin, cham, sarah, minela, abdula.. och sen vet jag nt vem de e xD!!?

hahaha seymac's rumpa xDDD!!

jeeenooooo ^^ ali tog bilden :P

jeena slår Marvin :p.

Marvin and Kahlid :P.

Jeena o jag <3' (jag blir alltid fin med jeena haha !)

/puss<3

Kommentarer
Postat av: Sagal

Syamak*

2009-09-30 @ 19:03:37
Postat av: simran

hahah okej :P, orkar ej rätta nu xD

2009-10-02 @ 16:38:57
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0