Hjälp!!

Var finns 'blogg-banner' ? asso den första längst upp bilden när man loggar in ser man den direkt liksom! hoppas ni fattar!! asso blogg.se är så olik devote =p, a kanske dem inte ska vara samma men ändå! .. man kunde fråga om hjälp lr säga kommentera i min blogg lr betyg sätt min blogg/inlägg, där i forumet så andra kunde se.. x).
det är nästan samma sak som playahead.se

den här bilden kanske ska jag ha som banners.



svårt, svårt, svårt xD<3.

jag vill sova lite sent men jag är skiit trött så sover nu.

/puss<3


Kommentarer
Postat av: sanaz

åhh va söta bilder.asså du e skit söt sötis



puss <33 :) :) ses i skolan hej då

2009-09-22 @ 18:27:20
Postat av: simran

Naww tack <3

2009-09-22 @ 18:35:43
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0