Husebyy <3

Jag är i husby just nu, det kommer inte vara första gången jag skriver att jag är i husby :P min kusiner bor där, enda släktet haha så ofc att man måste gå ditt :P , men det är inte varje helg vi går men för det ofta går vi :P<3

Minela fråga mig om jag vill ut, jag bah jag är i husby brää haha xD.

föra veckan fråga hon oxå lr det var nikki, alla tjejer skulle ut (från klassen) men jag kunde inte bara för jag var i husby haha FAN!! dem gick hem till kainat o åt choklad! omg choklad är bara SÅ j'vla gott ! haha nu blir jag sugen på choklad. Så många choklad att välja mellan =D, men marabou är godast tycker jag och sen kommer det några mer goda choklad. Nu ser jag att jag har använt 'choklad' ordet så många gånger hahah.

mmmm.....

haha sry för jag gör er sugen på choklad nu :P x).

/puss<3

Kommentarer
Postat av: ange

å ja choklad är så god<3

2009-09-19 @ 18:43:18
Postat av: simran

haha aa jag vet!!<3

2009-09-19 @ 21:12:44
URL: http://simraan.blogg.se/
Postat av: mm...

Choklad godast av allt!

2009-09-21 @ 01:00:24
Postat av: mm...

men Daim är godare tycker jag. :D

2009-09-21 @ 01:01:47
Postat av: simran

jag håller me din första kommentar 'mm...' men inte andra hah =P

2009-09-21 @ 16:08:16
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0