''kissie vill vara din'' - öhh ?

Asso jag har ingen problem med hennes blogg men det är bara att, överskattar inte killarna henne bara för mycket!  jag fick en kommentar i nån av mina förra inlägg och det stog att ''Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse'' men aa nån gjorde en låt te henne såg det i Youtube så jag lägger ut den här :).
kommentera o säg vad ni tycker. Jag såg hennes blogg idag för första gången oufff va kaxig hon e!! man kan väl vara snäll! hon är bara så elak.



/puss<3

Kommentarer
Postat av: m

håller me dig, hon ekla!

2009-09-23 @ 21:39:21
Postat av: m

elak*

2009-09-23 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0