Ute <3

Jag var ute  idag haha efter en sån jävla stor planering :P .
haha Minela skulle först te stinsen sen hon bah neej så vi gick ut :P<3,
Minela o hennes lilla syster va ute och när vi gick vi träffade Jeena men hon skulle gå runt malmvägen me sin Familj hahah xD, sen ringde ringde hos nikki lr vi ringde hennes mobil o hon bah ''jag kan inte, pluggar'' -.- :P.
sen ringde vi hos kainat, hon kunde gå ut haha :P , det var ganska roligt vi pratade om olika saker o haha minela köpte choklad från sollentuna centrum, och kainat tog bara en lr kanske två men jag åt halva av Minela's choklad hahah men vad kan jag göra hon gav bara mig.. xD!
aaa, Minela ville kolla på 'One tree hill' så drf vi gick hem kl. 6 men kainat skulle oxå hem kl. 6. så nu sitter jag hemma och borde göra min läxa men gör inte xD! hursomhelst så tog jag några bilder o här e dem =)<3 :


Kainat o minelas lilla syster.

Minela, hon köpte chokladen.


minelas syrra.

min fot o minelas fötter verkar döda hahah!

minela o jag.. jag ser nt så fin ut :/

/puss<3


Kommentarer
Postat av: Nellis=D

Hahahha, mina fötter!! hahahah, va gjorde jag ens?!=P

2009-09-20 @ 19:44:12
Postat av: simran

haha du messade xP

2009-09-20 @ 19:55:52
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0