Weeeeeeeeeeeeei xD

Just a hyper day at the school :P.
det var ganska rolig idag i skolan <3 fast hemkunskap söööög!! vi pratade i 2 TIMMAR!! ouff så jobbigt! vi lagade inget och senare jag hade hemspråk jag visste inte att jag hade haha men det var roligt där, alla skrattade hahah och vi pratade i vår språk (punjabi) =P<3

fast hursomhelst hur mår ni?<3 haha
själv mår jag jätte bra och gör läxor -.-. ohhhhhh 8:an !! jag tänker hur ska det bli av mig i 9:an haha <3 hoppas jag klarar mig där :P<3

min söta Sanaz i bilden<333



lovee ya<333

/puss<33

Kommentarer
Postat av: sanaz

awww va snällt av dig .love ya too hehe <3 <3 <3

Men från den ljusa sidan ska vi göra paj i hemkunskap på tisdag så ni kommer säkert göra samma sak .mmm vad gott äpple paj med vanilj sås :)åhhh nu blir jag hungrig heheh

2009-09-18 @ 19:53:10
Postat av: Simran

aa jag vet visst va gott! jag har aldrig ätit paj haha ... jag tror :P<33

2009-09-19 @ 15:31:23
URL: http://simraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0